November TBR


Snabba Cash - Jens Lapidus
Denna bok har jag egentligen inget större intresse av att läsa, men jag behöver läsa en bok på svenska, något mina lärare säger hela tiden. Det är ju viktigt säger de då lektionerna i skolan är på engelska förutom svenska och jag kan se poängen. Jag läser majoriteteten av mina böcker på engelska, då det jag vill läsa från början är skrivna på engelskan och jag är inte jätteförtjust i översättningar. Så en bok av en svensk författare har vi här. 
 
City of Lost souls - Cassandra Clare
Femte boken, påbörjad har bara inte avslutat och jag vill verkligen läsa ut den. Problemet är dock bara att jag funnit vissa andra nya böcker som jag har införskaffat lite mer interessanta än denna som har varit på min bokhylla längre. Inte länge, sedan september, men nya böcker är ju mer intressanta. Man vill läsa dem direkt när man får dem och sedan försvinner lite av det intresset när man införskaffar nya Men ska läsa denna och sedan läsa City of heavenly fire förhoppningsvis innan året är slut. 
 
Sccorch Trials - James Dashner 
Ska inte säga något, har haft den bredvid min säng och i skolan sedan skolan började och bara läst hundra sidor hitills. Så denna månad ska den försvinna från min TBR lista. 
 
 
TBR | |
Upp